Thursday, March 29, 2012

Swim.



#this is monologue. Please don't missunderstanding.

Nak tahu tak apa dia.
Apa yang aku rasa?


Damn!



Sorry is not enough,
Then, what else?
Aku tahu aku salah, forgive me please.
Tolong ada untuk aku sekarang.
Fish! It hurt la bodoh.


Maaf, i was really in a mood. kau dah tahu aku tak ada hati dengan subject subject dalam program ni kan.
Kau tahu aku keep holding depressing dalam hati.
Kau tahu aku buat demi masa depan. Shhhhhoooottt!
Aku tak tahan. Bila aku boleh buat benda yang aku suka?
Bila aku boleh buat benda yang aku minat?
Bila bila?
Fine, aku tahan. 4 semesta je lagi!
I am waiting for the hikmah, where are you, hikmah?



#seronok bila bubble bath, dengan candle vanilla aromatheraphy, tutup lampu. Sorang sorang bila depress macam ni.
I wish. I wish. I wish. Amin.

No comments:

Post a Comment