Sunday, July 17, 2011


result aku? cukuplah untuk syukur Alhamdulillah. 
evendo bukan ini yang aku harapkan.bukan my second choice,bukan juga my third choice.
and i am not a biology person.until today aku tak faham kenapa aku selalu dikaitkan dengan biology.
why biology?

seriously tipu kalau kata tak sedih. Its like, the most important thing kot untuk life stage aku sekarang.aku sudah tiada cita cita. rasa macam meaningless kot. But what to do, takda rezeki. Nak menangis berbaldi baldi,menangis air mata darah pun tak guna, it wont change anything.it's ba fate maybe.
aku nak buat rayuan. i still cant believe with my cgpa 3.5 above, kenapa aku tak dapat apa yang aku nak.

confession:datin seri syahirah syafiin still ada dekat sisi aku.aku berani melangkah kedepan kerana dia.doakan apa yang aku buat terbaik untuk aku.i am still blurr.

No comments:

Post a Comment