Sunday, July 10, 2011

peluang,

aku baru bangun dari tidur, realize that tuhan tu maha adil.
he knows what hambanya deserve, he knows it well.
aku hanya perlu berdoa dan redha, yakin pada kuasanya.tak susah pon kan.
dulu aku jatuh,lumpuh, putus asa.sampai aku ingat hidup ni meaningless.
sebab aku tak dapat what am i dream of.and i am not happy with it.
until one day, aku dapat message

Allah tidak pernah mencabut sesuatu dari anda kecuali Dia menggantikannya dengan yang lebih baik. Tetapi itu apabila anda bersabar dan redha dengan segala ketetapannya.

aku realize, i am not supposedly break down, paralyze pututus asa macam itu sahaja kan?
learnt to redha and takes everything positively.
Allah itu Maha Adil, Maha Bijaksana.
He knows apa yang terbaik untuk hambanya. i believe in that.
and aku bersyukur dengan setiap sesuatu.

confession: stand up. and stay strong!

No comments:

Post a Comment