Thursday, November 10, 2011

bf


Assalamualaikum dan selamat sejahtera.


itu,itu, Farrah Huda Fadzil saya,si baju serba biru laut,
she is so0000oo wonderful! terimakasih sebab jadi sahabat saya,
saya sayang dia sangat sangat, 
she's one of the wonderful things that appear in my life,
pernah tidak ada kawan yang suka buli kita? pernah tidak ada kawan yang caring sangat? pernah tidak ada  kawan yang sehari sejiwa seraga sebakul? pernah tidak ada kawan yang suka buat awak menangis? pernah tidak ada kawan yang gila genuis tapi rock gila? pernah tidak ada kawan yang perangai macam beruk and kera? pernah tidak ada kawan yang suka sepak bontot? pernah tidak ada kawan yang suka korek hidung awak? pernah tidak ada kawan yang cantik and stylos tapi cool gila? pernah tidak ada kawan yang ajak snap picture tengah tengah mall macam orang tak siuman? pernah tidak ada kawan yang teman awak tengok fireworks dua jam tanpa henti? pernah tidak ada kawan yang ketawa kuat kuat sampai pecah panggung? pernah tidak karaoke dengan kawan empat jam non stop? pernah tidak?
 SAYA PERNAH!
si FARRAH HUDA FADZIL! she all in one, awesome!
dia banyak kali buat saya menangis tahu!dia jahat sangat, tapi saya tetap sayang dia,sebab nanti dia akan persuade saya and hug saya erat erat, saya suka,
tengok picture itu, fagha saya gila tahu! di tengah tengah mall, THE SPRING! jadi center of attraction,
boleh tengok saya senyum sampai ketelinga kan?kan?
senyum lebar lebar besar besar tunjuk gigi,
say,cheese! click! saya sayang awak,fagha!

'If a friends were shawls, I'd choose to 

wear you, definitely YOU! :)'



dear Farrah,
terimakasih sebab buat saya selesa, and not afraid being in public,there is no other word to describe you sayang, saya sayang awak, cuba belah dada nie,tengok hati saya kalau tak percaya,
saat ini, a day before Chinese new year, i still remember the fun we had together, sumpah! aku tidak pernah  snap pic gila gila macam ini tengah tengah mall yang ramai orang itu, apetah lagi di tempat asing macam sini, Sarawak! haiyo0,kalau mak aku tengok, conform tidak mengaku anak sudah tahu! hee~
by the way,thank you for spending your precious holiday with me, padahal boleh je balik semenanjungkan, :)
one whole day! every single things yang aku buat hari itu saat itu, is the first time in my life sepanjang 18 tahun aku hidup,sumpah!
begins with the karaoke for four hours! gila sakit tekak sampai malas nak buka mulut keluar suara sudah lepas itu, penat segala bagai nak mati tahu! even penyanyi buat concert pun tak semenggah kita,
and end up watching the beautiful awesome and fabulous fireworks dekat Friendship Park, sumpah cantik gila! and how wonderful if suatu hari nanti someone would propose me using fireworks! 'will you be mine?' gila awesomelah!comform aku setuju terus nak nikah saat tu jugak :)
haha, two hours, watching that popping smearing little stars, terharu sangat, entah macam mana air mata boleh jatuh cause terharu sangat,
terimakasih,sebab sanggup teman eventhough tengah hujan, habis basah lenjun baju kita kan,tapi, kita happy..
hati aku berbunga bunga siap ada rama rama lagi saat itu,sebab terlampau gembira,
terimakasih,


1 comment:

  1. hai lala... cik ayu jalan2 cni .. niceee pic ^__^ good luckk :)

    ReplyDelete