Friday, August 5, 2011

as the time goes on.

dan aku semakin gigih nak uruskan segala hal kemasukan ijazah.which actually a lot of things yang aku perlu buat. with pointer yang tak 4 flatnye,mengelabah nak cari scholar.
and sepanjang bulan Ramadhan nie,i am hoping habis lah 30juzuk AlQuran. amin.amin.amin. evendo aku baca bapaklah lajunya.and hasrat dan cita cita aku membuat kuih raya kesampaian.
for the things that happens before.
i am becoming more positive from day to day. matang.
orang hebat dugaan pon hebat, thanks for the wisdom kawan. :)
well,aah.it is alot more easier said then done.kan.
learn from the mistake. hell yeah,i will never do the same.

confession: by the way.aku tak cukup 30 hinggit nak beli tiket flight.to those yang nak sedekah bulan ramadhan yang mulia nih.silakan.silakan.semoga anda mendapat keberkatan :)

No comments:

Post a Comment