Tuesday, March 15, 2011

emosi.



'benci perbuatannya.bukan orangnya.itu yang terbaik.'

Assalamualaikum.
in a real life there is no such things as perfect kan.kan? every each of us pasti akan buat salah.
and do forgive me for what am i doing wrong.and thank you for the advise yang berhemah sepanjang kita kenal.i am perfect to be imperfect.forgive me.
maafkan aku  berbahasa kasar sepanjang warkah bertulis ini dipublishkan. kerana aku tahu aku tak layak menilai mahupun mengelar manusia sedemikian rupa.
pakcik. aku minta maaf.
awek pakcik. aku minta maaf.
lelaki murahan. aku minta maaf.
orang pelik pelik.aku minta maaf.
encik chemistry. aku minta maaf.
lelaki sexy. aku minta maaf.
buaya dan maknyah. aku minta maaf.
Mr/Mrs stalker. aku minta maaf.
these are those word yang pernah aku guna sepanjang menjadi penulis diruangan kotak  ini.
kadang kadang emosi mengatasi kewarasan akal.tetapi aku masih cuba yang terbaik untuk menjaga bahasa agar tidak melampaui batas. dan aku pasti kadang kadang penulisan aku tidak sebaik sehebat mana pencoret lain dalam mengadaptasi bahasa.dan aku pasti masih ada yang terasa.tetapi aku yakin salah faham melebihi segalanya.kerana apa yang terbuku dihati berakhirnya lebih dengan arimata dari bicara.dan andai warkah warkah sebelum ini pernah disalah fahami.sila minta penjelasan dari pencoretnya. kadang kadang kita lalai dan alpa dalam keasyikan menulis terlalu self centered hingga terlupa bahawa kita hidup bersama orang lain.tetapi, hidup ini bukannya to satisfy other.i try to live in my own word.berpijak dibumi nyata,penuh pancaroba.tapi, at the same time i try to ignore others because i just don't wanna hate myself for hating others.
why are you stalk the one that you hate? for what? to find their mistake? so,if you really hate me.do not interfere my whole life.never care what i do.what i wear.who i live for. because it really doesn't even have any mater to you.maaf.
so.watch out you guys out there juga. there a lot of salah faham dalam dunia ini.life is not like what are we expected it to be.it's unpredictable.that is why life is full of surprise.
peringatan buat diri sendiri juga
jangan mencari kesalahan seseorang manusia itu,because every person in this earth are tend to make mistake.
and a mistake is made to make a person looks perfect.



sekian.

No comments:

Post a Comment